Blog

Vandaag nog uw vacature onder de aandacht van vastgoedprofessionals

Bent u op zoek naar een nieuwe collega? Dan kan Vastgoedmarktbanen.nl u daarbij helpen. Vastgoedmarktbanen.nl heeft dagelijks een enorm bereik en kan daarmee uw vacature direct onder de aandacht brengen bij vastgoedprofessionals. Een vacature plaatst u niet alleen op onze vacaturewebsite, u krijgt ook een benoeming op onze nieuwswebsite Vastgoedmarkt.nl. Zo bereikt u zowel actieve- [...]

Lees verder

Bereik jouw doelgroep op het juiste moment

Met de Cobouw Thema Special bereik je jouw doelgroep op het juiste moment. In een thema georienteerde special is jouw advertentie altijd relevant voor de lezer. Dit verhoogt de respons op jouw advertentie. De associatie tussen jouw merk of product en het thema van de special versterken elkaar namelijk. Adverteer je in de isolatie special [...]

Lees verder

Contentmarketing in de bouwkolom; meerwaarde of niet?

Verandering mediagedrag Het medialandschap veranderd hard, heel hard. Waar een paar jaar gelegen de columnisten van de dagkranten nog veel invloed hadden met hun vaak kritische mening, zijn het vandaag de dag vloggers die alle aandacht op zich weten te vestigen. Foodvloggers, vloggers uit Zaandam, vloggers die grapjes uithalen (de welbekende pranks) of vloggers die [...]

Lees verder

Communicatie sterker gefundeerd met videobeeld

In de blog De bouw bewegend in beeld vertelde ik dat video zowel voor interne als externe communicatie is toe te passen voor branding, impressies, testimonials, seminars & how-to formats. Informatie via video wordt sneller verwerkt dan informatie via tekst. Bovendien spreekt (bewegend) beeld een universele taal. Natuurlijk zijn er meer redenen om de focus (meer) op [...]

Lees verder

3 manieren om social media in te zetten voor jouw bedrijf

Als bedrijf is het leuk om met jouw klanten te delen waar je mee bezig bent. Je bent tenslotte trots op jouw bedrijf en dat je wil je laten zien. Maar hoe doe je dat? Via social media zijn er een aantal manieren waarop je dat eenvoudig kunt doen.   Vertel een verhaal met Instagram [...]

Lees verder

De bouw bewegend in beeld

Video heeft in de zakelijke wereld in een rap tempo de eerste plaats ingenomen bij de interactie met medewerkers, klanten en belangstellenden. Een belangrijke reden daarvoor ligt in de wijze waarop het medium video wordt verwerkt door de toeschouwer. Video wordt zo'n 60.000 keer sneller door de hersenen verwerkt dan tekst. Dit komt onder andere door de [...]

Lees verder

7 tips voor een goede mailing

Dagelijks versturen wij in Nederland duizenden berichten per mail. Er zijn mensen die er wel zo’n honderd per dag ontvangen. Hoe zorg je ervoor dat precies jouw bericht opvalt en je het gewenste doel bereikt? Want kritische lezers selecteren in luttele seconden op afzender én onderwerpsregel. Maar jouw werk begint eerder. Een concrete, meetbare doelstelling [...]

Lees verder

Online video: 3 moderne, simpele middelen

  Geen bedrijfstak is zo fotogeniek als De Bouw. Op een zonnige dag lijkt de bouwput soms wel een schouwburg voor langslopend publiek en genieters van vrije tijd. Maar wat als de zon achter de wolken verdwijnt en plaats maakt voor een regenbui? Ook dan wil de kijker de verrichtingen blijven volgen. In mijn vorige blog vertelde [...]

Lees verder

Aan de slag met Twitter

Je wilt aan de slag met Twitter. Het account is ingericht. Je hebt een goede profielfoto en een mooie headerfoto, je volgt een aantal mensen en je hebt zelfs al wat volgers. En nu? Nu kun je beginnen met twitteren. Ik help je een beetje op weg. Prikkel met beeld Niets is zo saai als [...]

Lees verder

Contentmarketing voor B2B

De term ‘Contentmarketing’ hoor je steeds vaker op marketingafdelingen. Wat het is? Het informeren van je doelgroep met unieke en relevante content. En onmisbaar als je een betrouwbare bron van informatie of diensten wilt zijn voor je klanten. De opkomst van contentmarketing is een logisch gevolg van de veranderde mediaconsumptie. Waar vroeger vooral werd geluisterd [...]

Lees verder