Blog

Wat kost een webinar?

Webinars organiseren is populair, maar wat kost een webinar eigenlijk? De kosten van een webinar zijn afhankelijk van de service die je inhuurt. Je kan een webinar namelijk volledig uitbesteden maar ook alleen de software gebruiken en de rest volledig zelf uitvoeren. Dat merk je aanzienlijk in de kosten.   Wat is een webinar? Nog [...]

Lees verder

Webinar organiseren? 14 tips om succesvol te zijn

Webinars zijn een steeds belangrijker wordende tool in het overbrengen van kennis. Een webinar organiseren doe je vaak om het product ‘kennis’ daadwerkelijk toegankelijk te maken, zoals bij opleidingen en trainingen maar spelen ook een steeds belangrijkere rol in marketingcampagnes waarbij kennis als tool wordt ingezet. Maar hoe start je nu met het organiseren van [...]

Lees verder

Vandaag nog uw vacature onder de aandacht van vastgoedprofessionals

Bent u op zoek naar een nieuwe collega? Dan kan Vastgoedmarktbanen.nl u daarbij helpen. Vastgoedmarktbanen.nl heeft dagelijks een enorm bereik en kan daarmee uw vacature direct onder de aandacht brengen bij vastgoedprofessionals. Een vacature plaatst u niet alleen op onze vacaturewebsite, u krijgt ook een benoeming op onze nieuwswebsite Vastgoedmarkt.nl. Zo bereikt u zowel actieve- [...]

Lees verder

Bereik jouw doelgroep op het juiste moment

Met de Cobouw Thema Special bereik je jouw doelgroep op het juiste moment. In een thema georienteerde special is jouw advertentie altijd relevant voor de lezer. Dit verhoogt de respons op jouw advertentie. De associatie tussen jouw merk of product en het thema van de special versterken elkaar namelijk. Adverteer je in de isolatie special [...]

Lees verder

Contentmarketing in de bouwkolom; meerwaarde of niet?

Verandering mediagedrag Het medialandschap veranderd hard, heel hard. Waar een paar jaar gelegen de columnisten van de dagkranten nog veel invloed hadden met hun vaak kritische mening, zijn het vandaag de dag vloggers die alle aandacht op zich weten te vestigen. Foodvloggers, vloggers uit Zaandam, vloggers die grapjes uithalen (de welbekende pranks) of vloggers die [...]

Lees verder

Communicatie sterker gefundeerd met videobeeld

In de blog De bouw bewegend in beeld vertelde ik dat video zowel voor interne als externe communicatie is toe te passen voor branding, impressies, testimonials, seminars & how-to formats. Informatie via video wordt sneller verwerkt dan informatie via tekst. Bovendien spreekt (bewegend) beeld een universele taal. Natuurlijk zijn er meer redenen om de focus (meer) op [...]

Lees verder

3 manieren om social media in te zetten voor jouw bedrijf

Als bedrijf is het leuk om met jouw klanten te delen waar je mee bezig bent. Je bent tenslotte trots op jouw bedrijf en dat je wil je laten zien. Maar hoe doe je dat? Via social media zijn er een aantal manieren waarop je dat eenvoudig kunt doen.   Vertel een verhaal met Instagram [...]

Lees verder

De bouw bewegend in beeld

Video heeft in de zakelijke wereld in een rap tempo de eerste plaats ingenomen bij de interactie met medewerkers, klanten en belangstellenden. Een belangrijke reden daarvoor ligt in de wijze waarop het medium video wordt verwerkt door de toeschouwer. Video wordt zo'n 60.000 keer sneller door de hersenen verwerkt dan tekst. Dit komt onder andere door de [...]

Lees verder

7 tips voor een goede mailing

Dagelijks versturen wij in Nederland duizenden berichten per mail. Er zijn mensen die er wel zo’n honderd per dag ontvangen. Hoe zorg je ervoor dat precies jouw bericht opvalt en je het gewenste doel bereikt? Want kritische lezers selecteren in luttele seconden op afzender én onderwerpsregel. Maar jouw werk begint eerder. Een concrete, meetbare doelstelling [...]

Lees verder

Online video: 3 moderne, simpele middelen

  Geen bedrijfstak is zo fotogeniek als De Bouw. Op een zonnige dag lijkt de bouwput soms wel een schouwburg voor langslopend publiek en genieters van vrije tijd. Maar wat als de zon achter de wolken verdwijnt en plaats maakt voor een regenbui? Ook dan wil de kijker de verrichtingen blijven volgen. In mijn vorige blog vertelde [...]

Lees verder