Installatie Journaal
Installatie Journaal is al jaren het bekendste, meest gelezen en belangrijkste vakblad voor de elektrotechnische installatietechniek. Installatie Journaal wordt gemaakt voor e-installateurs (ondernemers) en functionarissen verantwoordelijk voor inkoop, advies, calculatie, ontwerp en projectleiding. Vakmensen die vandaag meer willen weten over de trends en ontwikkelingen die er morgen toe doen. Wij helpen de installatiebranche met praktische kennis en data om klanten te vinden, te winnen, te bedienen en te binden.
Uit de BouwKennis Communicatie Monitor 2019, het tweejaarlijkse onderzoek dat inzicht geeft in de zakelijke mediaconsumptie van uitvoerende partijen binnen de bouw, blijkt dat Installatie Journaal:
1. verreweg het meest gelezen vakblad is 23%
2. verreweg de meest bezochte website is met ook 23%
In beide gevallen is de afstand t.o.v. nummer 2 maar liefst zo’n 50% hoger! Bij e-installateurs zijn vakbladen sowieso een veel gebruikte informatiebron. Het hoogst scoort mond-tot-mondreclame (86%), maar voor 82% van de e-installateurs zijn dat vakbladen!
Neem contact met ons op voor tailormade campagnes.
Het vakblad, de website,
de e-mailnieuwsbrieven,
de kennisbanken en het
digitale bladerarchief
helpen professionals bij
het ondernemerschap en
marktgerichtheid.
Maarten Legius
Hoofdredacteur
-
4.000
oplage
-
27.000
bezoekers online p/mnd
-
15.800
nieuwsbrief-abonnees
-
I.J. vakblad
4.000
maandelijks: plaatsing va. € 970,-
-
I.J. online
69.000
pageviews p/mnd: CPM va. € 74,-
-
I.J. nieuwsbrief
15.403
abonnees: va. € 460,- mnd.
Contact
Gejo Flierman
Media-adviseur RCC K&L, Installatiejournaal
Interesse in adverteren in InstallatieJournaal?
Gejo Flierman gaat je een uitgebreid persoonlijk advies geven op basis van jouw wensen